tisdag 28 februari 2012

VIKTEN-KROPPEN

Nu kommer äntligen bilden ni kanske väntat på det som hänger på är kläderna bara jag använder så jag ej ska ha långt att hämta dem när jag ska köra.Jag lovar ska inte bli någon klädeshängare.Just nu sker detta i vardagsrummet eller som min dotter säjer sagorummet men när vanan och det roliga varit ett tag åker den ner till träningsrummet .
Min crosstrainer fungerar bra har kört 5minuter minst varje dag sedan jag fick hem den exakt när dottern somnat och idag vart det 3 minter mer än förrut sakta men framåt går det till sist ska väll jag med klara av min kropp.

1 kommentar:

  1. Hihi, min används som dammsamlare och klädhängare. ;-) Kanske ska börja med 5 min som du, kram Pernilla
    ps fin blogg!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.