måndag 9 september 2013

VIKTEN-KROPPEN

Nu var hösten här och därmed sommaren med fest, god mat, fika då och då och allt onyttigt. Detta med att det skulle varit beach 2013 denna sommaren med mej vart visst bara en dröm men jag har inte givit upp:skam den som ger sig. Men har visst kommit in i något som gör att jag helst bara sover och sover och aldrig verkar få för mycket sömn. Så innan jag kör igång någon fast och träning på allvar har jag nu tagit prover hur det är fatt i mej. Har hört och läst att beroende på vilken blodgrupp man har så ska man äta och undvika vissa livsmedel om det är någon trend som med all annan bantnings grej eller sanning det struntar jag i och kommer inte köra med heller helt och fullt på men man kan ju ha det lite i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.