måndag 16 september 2013

VIKTEN OCH KROPPEN

Nu har jag tagit prover och det var jätte bra med mej .Så nu måste jag rycka upp mej. Ska försöka att göra en sak varje kväll så har vi inte så mycket på helgerna att göra utan kan ta det lugnt då min dotter och jag. Har ju 1 månad ätit pulversoppa till lunch och min smoothi till frukost som personalstratiegerna tipsade om. Nu hittade jag en app med kalorieräknare som jag ska se om jag orkar lägga till och sedan ska jag fasta 2 dagar iveckan måndag när ändå dottern blir hämtad av sin pappa och även likaså onsdagar så behöver inte hon se hur lite jag äter dem dagarna Och de övriga dagarna ska jag äta som vanligt.

Hoppas detta inte bara är ännu en grej utan att jag nu äntligen lyckats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.